21 Nisan 2015 Salı

Sanat için...

Göt yalamak da bir sanattır. Yanlış duymadın... Kesinlikle bir ön çalışmayı, ortamdan, şahıstan bağımsız olmayı gerektirir ve tabii ki doğru darbeleri beraberinde getirir. Ne diyorum ben ya... İş hayatında bu sıradan bir durum. Yani sabah işe geldiğinde bilgisayarını açıp gazeteleri okuman kadar doğal. Ya da ne bileyim çay içmek, fotokopi çekmek kadar normal bir ihtiyaç. Kısaca günün getirilerinden biri diyelim :)
Bugün iş yerinde yepyeni bir yalama tarzıyla karşı karşıya kaldım ve işin bu boyuta vardığını görmek beni derinden sarstı. Demek ki ihtiyaç duyuyor kız demekten kendimi alamadım. Şimdi benim "üst düzey" bir yöneticiyle çalıştığımı göz önünde bulundurursak hikaye biraz daha anlam kazanacak.
Bugün ortak iletişim ağından bana bir mesaj geldi. Mesajı gönderen İK Müdürü. Mesaj şöyle diyor: "Günaydın Kart Hanım. Üst Düzey Yönetici Bey az önce toplantıya girdi. Hızla içeriye girdiği için kendisine ne içeceğini soramadık. Genelde kendileri ne içer? Lütfen hemen bana yazabilir misiniz?"
Gerçekten sıyırmış ya... Bunun başka bir açıklaması yok. Yaladığı götler başını döndürmüş. Yoksa hiçbir zihniyet böyle bir mesaj atamaz. Sanat için sanat yapıyorsun anlıyorum ablacım. Sanata saygımız sonsuz. Ama itiraf etmem lazım ki, o ön dişlerdeki kahverengi azcık içimi kaldırdı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde içinizden ne geliyorsa yazın... Ben öyle yaptım...