14 Mayıs 2015 Perşembe

Hışşşttt!!!

Ankaralı bir arkadaşım İzmirli bir çocuğa çok aşıktı. Sabah akşam bize bu çocuktan bahsediyor. Yok şöyle tatlı, böyle yakışıklı bilmem ne... Neyse kız bir gün bunun evine gidiyor. Yiyip, içip takılıyorlar, sonra kız diyor ki "Benim gitmem lazım." Çocuk gitme diyor. Bunlar kapının önünde gidicem, gitme, gidicem, gitme diye bir süre inatlaşıyorlar. Çocuğun elinde de kola var. Bir yandan kola içiyor, bir yandan da kızı çekiştiriyor. Çocuk: "Gitme yoksa sana karate yaparım" diyor ve bacağını kaldırıyor. Kolanın azizliğiyle çocuk ansızın COOOOORTTTTTTT diye osuruyor. Kızla çocuk göz göze geliyorlar. Kız hiç sesini çıkarmadan kapıyı çekip çıkıyor. Bazen kendimi aynen bu çocuk gibi hissediyorum. Hikayenin en hararetli yerinde osuruğunu tutamayan ve etrafı karbonmonoksit, metan, hidrojen, oksijen, nitrojen beşlemesine boğan ben. Kısacası herşeyin içine gaz halinde eden ben. 
Erkeklerin öküzlüğü yazmakla, anlatmakla filan bitecek türden değil. Bir gün hoşlandığım çocuk bana "Hışşttt" diye mesaj atmıştı mesela. Hışt nedir ya? Kimsin sen Davut Güloğlu mu? Bu derece nezaket karşısında nutkum tutuldu haliyle. Gene de insani bir cevap yazdım sanırsam ama en doğrusu "Hoşşşşttt" yazıp kovalamak olurdu. Orası net.
Hoşt demişken sana bir de yöneticilerimizin en ayısından bahsedeyim. İki üst düzey yönetici bir gün birlikte arabayla ofise geliyorlar. Yaşlı olan mütemadiyen osuruyor. Diğerine de diyor ki: "Kusura bakma canım benim midem biraz bozuk, camları açıver." Bu kadar aleni yapanı da ilk defa görüyorum. Sahil beldelerinde ellerini götlerinin tam üstünde birleştirip, yayıla yayıla yürürken birasını yudumlayan, bankta oturan çocukların yanından geçerken osuruğunu kenara bırakıvereni gördüm. Bin TL'lik kulaklıklarıyla karizmatik karizmatik koşu bandında yürürken cozur diye osuranını da duydum. Ama 3 m2'lik aracın içinde birbirinin ağzının içine osuran üst düzeyleri de ilk defa duyuyorum. Niye indin arabadan? Ne güzel kurumsal kurumsal ossuruyorduk...

2 yorum:

Sizde içinizden ne geliyorsa yazın... Ben öyle yaptım...