20 Mart 2015 Cuma

Şat dı fak ap! Yo madda faka!!!


En son 2013 baharında buraya yazdığıma göre arada olabileceklerden bir haber kalmış sen sevgili bloğum bilmelisin ki; yaşam beni pek de güzel sürprizlerle  karşılamadı. Böyle bir girizgaha ne gerek vardı? Bence çok gerek vardı. Birazdan yazacaklarımın nedenini böylelikle anlayacaksın ey okuyucu!!! Sonra vay efendim yazdıkların çok hard core oldu filan yapma bana...
İş yerinde en çok nefret ettiğim şeyi buldum. Karılar...  Karılar diyorum çünkü bunlar onlara iş dünyasında hitap edildiği üzere "Bayan", "Hanım" ya da türevleri değiller. Bunlar bildiğin karı... Dedikoducu, suratsız, cadaloz, sevimsiz karılar... Kim demiş insanları sınıflandırmamak lazım diye. Her iyinin içinde bir kötülük, her kötünün içinde bir iyilik...Yin, Yang... Hassiktir ordan! Yok öyle bir şey. İnsanlar kendi sınıflarını kendileri belirliyorlar zaten. Senin bir şey yapmana gerek kalmıyor. 
Bu ablalar işe gelmesin ya... Herkesin bir tarzı var. Yeni mezun kızlara hayatı zindan etmesinler. Stajyerleri üzmesinler... Kadın programları var bir sürü :) Orda burda içlerindeki bu boktan enerjilerini göbek atarak harcasınlar mesela... Ya da o hırsla balkon süpürsünler, temizlik yapsınlar, çocuklarına terlik atsınlar, halı silkelesinler, mahalle kavgasında ara dayağı yesinler ama şirketlerden uzak dursunlar... Lütfen. Rica ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde içinizden ne geliyorsa yazın... Ben öyle yaptım...