23 Mart 2015 Pazartesi

Eğitim şart



Üç haftadır burda çalışıyorum. Bana "Ne yapıyorsun?" diye sorsan cevabım "İyi be sen naapıyorsun?" olur. Özetle durumlar böyle... Allah e-kitabı bulandan razı olsun. Bu dolu dolu geçen çalışma saatlerimde kitap okuyup kişisel gelişimimi tamamlıyorum. İş yoğunluğu bu şekilde devam ederse, James Joyce'un Türkiye şubesi olurum. Şimdi sana müdürümle aramızda geçen bazı muhteşem diyaloglardan bahsetmek istiyorum:

Varan 1 
Müdür: "Ben bugün burda mıyım Kart Hanım?"
Kart: "Burdasınız Müdür Bey."
Müdür: "Tamam. Burdayım". (İç ses: Katatonik Şizofreni!!!)

Varan 2
Müdür: "Kart Hanım şu dolma kaleme uygun bir tüp alır mısınız lütfen?" (İç ses: Hala tüplü dolma kalemle yazı yazan varmış enteresan...)
Bir kaç saat sonra...
Kart: "Aldım. Buyrun Müdür Bey."
Müdür: "Nerden aldınız?"
Kart: "Kırtasiyeden..." (İç ses: Yufkacıdan!!!)

İtiraf ediyorum daha vasıfsız bir işim olmamıştı. Öğrencilik yıllarımda Armada'da ayakkabı tanıtım hostesliği yaptığımı saymazsak, ya da kart tanıtımı, ya da animasyon, ya da... Galiba sorun sende değil bende...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde içinizden ne geliyorsa yazın... Ben öyle yaptım...