6 Mart 2019 Çarşamba

Ofiste evcil hayvan olarak ayı besliyoruz... (Kolay olmuyor)


     Bir ayıyla aynı iş yerini paylaşmak... Hatta ayının işyeri sahibi olması... Sonunda bunun da başıma geleceğini biliyordum. Çünkü şimdiye kadar insan takliti yapan tüm yaratıklarla aynı ofisi paylaştım. Buna da bir gün sıra gelecekti. Dişi ayı ve yavru ayıların bulunduğu bir ortamda çalışmak enteresan bir deneyim oldu. Böylece onları da kendi habitatında inceleme olanağı bulmuş oldum. 
     Normal bir işyerinden ne farkı mı var? Mesela konuşmaları hominitler tarafından manalı bulunsa da homo sapienlere oldukça anlaşılmaz geliyor. Böğürtüyle öksürük arası sesler eşliğinde pençelerinin arasına yerleştirdiği nargileyi "Bu işyerinde sigara içmek yasaktır" levhasının altında içmekten keyif alıyor. İri cüssesini yerleştirdiği makamında kendi cinsinden hayvanları ya da içgüdüyle hareket eden diğer canlıları, eklem bacaklıları, sürüngenleri, omurgasızları filan ağırlıyor. Anlamadığı sorulara "Höööö", anladığı sorulara "Heeeee" yanıtını veriyor. İnsanlara eşya muamelesi yapan bu varlık, eşyalara da garip bir biçimde insan muamelesi yapıyor. Kısacası ayının kafası karışık... Habitatına geri dönüp, iş hayatını insan türüne bırakması dileklerimle... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizde içinizden ne geliyorsa yazın... Ben öyle yaptım...