8 Mayıs 2013 Çarşamba

Şişe


Kendini oyunun kurallarını öğrenmeden bir anda oyunun içinde bulursun. Zannedersin ki çok iyi biliyorsun. Oyunun kurallarından öte, oyunu kimlerle oynadığın belirler herşeyi. Herkes senin bildiğin gibi oynamaz bir çok oyunu... Sen kendin gibi zannedersin, yanılırsın, üzülürsün, yenilirsin...
Dün gece rüyamda onu gördüm. Nezle olduğum için biraz daraldım herhalde, kasvetli bir rüyaydı. Onu görmeye gidiyordum, odasına kadar giriyordum. Oda da yastığının üzerinde bir bayan bluzu... Beni istemeyen ailesi de ordaydı. Ben giderken, annesi arkamdan balkona çıkıp bana baktı... Kötü kötü... Oysaki sevmiştim. Tabii ki kendi kurallarımla... Onun kurallarını göz ardı ederek... Ama nooldu? Ne olacak... Şişe galiba gene sinsice bana kaçtı...

1 yorum:

  1. Takma kafana boşver. İnsanlar böyle işte..
    Biliyorsundur bu videoyu ama paylaşayım yine:

    http://www.youtube.com/watch?v=dJYBqWCVww8

    YanıtlaSil

Sizde içinizden ne geliyorsa yazın... Ben öyle yaptım...